Bilder från Brötz Art & Jazz festival i Trollhättan

Jag framför dikter till improvisationer av Nina de Heney på kontrabas och Emma Nordlund på cello

Jag framför dikter till musik – Nina de Heney på kontrabas och Emma Nordlund på cello

Jag framför min dikt "Hon kom från komposten"

Jag framför min dikt ”Hon kom från komposten”

Carmen Olsson dansar – i bakgrunden livemålning

Carmen Olsson dansar – i bakgrunden livemålning

Konst i konsthallen

Konst i konsthallen

Improviserad jazz

Improviserad jazz

Trollywood

Trollywood

IMG_7425

Performance av Michelle Collins, Georgia Wartel Collins och Anna Gustavsson

Affischen

Affischen

Kommentera

